fint väder!

Idag har det varit underbart väder! Det har blåst kallt men än är det ju bara vår så det gör inget!!
När jag kom hem från jobbet körde vi Tobias till jobbet och sedan åkte vi till Öf. Träffade Angelica och Anthon på parkeringen. Skulle träffat Therese och hampus där också men dom hade blivit lite försenade så vi gick in. Love hade såååå kul där idag! Så när vi åkte därifrån var han helt slut!! Min lille älskling...
Men iaf...Tobias skulle tydligen inte jobba idag, så han kom också till öf ett par timmar senare..hehe...
Så när vi kom hem gick vi på en promenix i det fina vädret. Gott!!

Nu ska jag gosa med min prins en stund och sedan ska vi väl försöka få han att sova. Inte så lätt när det är så ljust ute! men men-...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback