Ny dag, nya äventyr

Idag ska jag och Love gå till öppna förskolan. Fast vi ska inte gå själva. Angelica och hennes lille Anthon ska med och så var det hennes kompis Maria som ska med oxå. Men hennes barn vet jag inte va hon heter. För jag tor det är en dotter hon har. Hoppas jag har rätt nu, annars blir det ju lite pinsamt. hehe..
Så ska Tobias jobba jouren inatt så honom kommer jag inte träffa så mycket idag. =( Men min syster Emma kommer hit och ska sova här i natt. Så lite sällskap får jag iaf. =)
Hon slipper ju gå upp så tidigt på morgonen om hon sover här, så det har hon gjort några gånger nu den sista tiden. Så trevligt så! =)

Nä nu ska jag gosa med mina grabbar. ;)


Kommentarer
Anna Blad

Grattis till Love på namnsdagen :)

2008-10-02 @ 19:42:36
URL: http://annablad.blogg.se/
Jenny (kompis till Angelica:))

Måste bara säga att bilden är helt ljuvlig!

2008-11-02 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback