Löööördag

Jaha då var det lördag. Känns dock som söndag... Men det är det ju inte för imorgon är det söndag och då börjar tipspromenaden igen. =) Så imorgon ska vi gå på den jag och Love. Tobias jobbar så han missar tyvärr första gången. Men men...det kommer ju fler tillfällen!
Igår var vi ute hos Loves farmor...det var väldans trevligt! Fast vi hade kunnat skippa den promenaden!! Jag tycker det är skönt med promenader men inte när det bara går uppför och nedför och massa grusgångar och grejer...och så putta på en barnvagn oxå.. Usch! Jaja... Det blev ju lite chips på kvällen. Onyttigt! Men men...sånt får man äta ibland..hehe
Idag kom Louise och Amanda på besök oxå. Trevligt! Nu är jag och Love hos min mor och far men ska nog snart åka hem. Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Anonym

nu får du allt ta och uppdatera här tycker jag :D

2008-10-19 @ 21:54:38
URL: http://marikakablom.blogg.se/
Marika

Det gick ju bra med adressen haha

2008-10-19 @ 21:55:26
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback