Jobbat

Idag har jag jobbat. Sov på soffan i natt för att inte bli väckt av Love...men tror du det hjälpte? NIX! Han vakna 2ggr i natt och båda gångerna vakna jag ca 1min innan...men men....slapp ju gå upp och ge honom nappen iaf. Så då somnar man ju om fortare sen,,.. Men idag har jag ändå varit trött fast jag sovit mer än på länge...men kroppen är väl inte van att få så mycket sömn!
Nu ska jag och min älskling göra oss något gott att äta när Love har somnat. =)

Vad har du för planer för veckan?

Kommentarer
Marika

Det gör du inte alls! ja vet inte va ja ska göra i veckan.. kanske ska ner till stan imorgon för ja slutar tidigt men ja har inte bestämt mig än.

2008-10-20 @ 21:25:15
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback