Glömde

Jag glömde helt av att skriva igår kväll.. Lpove va jätte grinig och ville inte alls sova så när han väl somnat så satte vi oss och kolla på Andra Avenyn avsnitt för vi har ju missat alla dom nya. Så nu måste vi ju kolla ikapp..hehe
Så jag får väl skriva nu ist...
Igår gick jag ju ner på stan då och shoppa lite kläder åt Love. det är liksom väldigt svårt att låtabli! Så kom Marika ner till stan också. Det var väldans trevligt att träffa henne!!! Sen när jag kom hem lagade jag mat tillmig och sjuklingen och efter vi ätit och så, så var det att ta hand om Love i flera timmar som gnällde och inte ville sova. Men till slut så...

Idag har vi städat lite här hemma och tvättat den tvätten som jag inte hann med igår. Så har vi varit och hämtat ut ett paket och handlat lite mat som vi ska laga iordning. En gryta med wookgrönsaker, quornbitar, kokosmjölk och grön gurry och så ris till det. Smarrigt! Så det är väl bara att sätta igång! =)

Kommentarer
Marika

Lampan är till sovrummet och resten vardagsrummet:D

2008-10-28 @ 16:04:16
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback