Fullt upp!!

Idag har det vekligen varit fullt upp! Skulle nog skippat ÖF men det är ju så trevligt att träffa alla där. Men Love var inte lika pigg på att leka där idag.men men...
Natten var inget vidare! Love ville inte sova och väckte oss ett antal gånger! Så jag fick ta första passet och ge honom lite mat och hålla honom tills han somna, nästa gång han vakna och vägra somna om var klockan runt 7.30 tror jag, så då fick Tobais gå upp med honom för jag hade huvudvärk. Det har jag haft hela dagen men det tror jag beror på att jag druckigt för lite.. =/ Sen när jag kommit upp och vi käkat frukost, så åkte vi hem till mina päron så Tobias kunde kolla lite på bilen. Den har nämligen skrammlat en del det sista! Så vi kom fram till att vi var tvugna att byta bromsbelägg fram på bilen. Så vi åkte och skulle köpa detta. På första stället fanns det inga sådanna så vi fick åka vidare. Där fanns det dock två olika sorter och vi viste inte vilka vi skulle ha så vi fick köpa båda paren och åka tillbaka imorgon med det som inte passa. Så vidare åkte vi, hämta upp min syster och raka vägen till ÖF. Love var väldans gnällig så vi åkte hem runt  15.30. Hem till mina päron igen. Pappa bytte bromsbelägg på bilen (Tack!) och sedan åkte jag, Emma och Love till Jätten och handla mat. Så nu har vi varit hemma en stund och vi har fått ätit alla 3 och Love ligger och sover. Så nu ska jag snart dyka ner i säng jag med! Ska nog försöka skriva en liten packlista först bara. Imorgon åker vi ju till Skövde. =)

Kommentarer
marika

Hoppas ni får de jätte trevligt i skövde:D

2008-10-23 @ 21:38:53
URL: http://marikablom.blogg.se/
felix

låter som en fullsmockad dag!

imponerad att ni orkar göra så mycke!



jag brukar få ont i huvet när jag dricker för mycke...men jag vet inte hur det är med dig ;P



hoppas allt är bra och att vi kanska kan träffas på öf igen snart!

det verkar ju som att ni är där stup i kvarten!



kan ni inte höra av er när ni är påväg nästa gång?

2008-10-24 @ 18:46:53
URL: http://lunniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback