Fru gårman

Idag har vi varit på ÖF med Louise och Amanda. Vi gjorde gipsavjutning av Loves hand. =) Ska bli kul att se resultatet på tisdag. Var väldigt trevligt där idag med många kända ansikten.
När det var slut där så promenerade jag och Love hem. Han sov nästan hela vägen. Sen var han vaken ända tills 20.15... alltså över 3,5timma. Ganska länge för att vara han!!
Men iaf...när jag gick hem så lyssna jag på radion. Det var en diskution om herr gårman- (här går man) skyltarna. Någon har ju tyckt att vi ska ha fru gårman också. Så har det kommit som förslag till riksdagen och så har dom röstat. Och det blev tydligen nedröstat med 5 mot 0... Men hallå....skit i om det är för jämnlikheten (för jag antar att det är därför det kommit på tal) men fatta va kul det hade varit med lite nya skyltar! =) Så fattar inte varför så många är så negativa! Men men...
Nu ska jag gå och diska och sedan blir det sängen. Ska ju jobba imorgon så då gäller det ju att vara lite pigger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback