Ett par dagar

Nu har jag inte skrivit här på ett par dagar...eller några dagar kanske man ska säga eftersom det är fler än ett par (2st).
I Måndags jobbade jag och efter det kommer jag inte ihåg om vi gjorde något speciellt. Igår var det kalas och sedan öppna förskolan. Men sen gick jag och Love på kalas igen. Hos samma person men med släkten på besök. Det var väldans trevligt!!
Så idag har jag jobbat igen. Men inte så länge för Tobias skulle vist jobba idag fast han skrivit fel på almanackan...men det löste sig så  bra ändå som tur var! =)
Imorgon blir det nog öppna förskolan. Hoppas på bättre väder så man kan promenixa!!

Nu kom min syster hit...tror jag ska baka en kladdkaka! =)

Kommentarer
Marika

å va gott med kladdkaka!!

2008-10-15 @ 19:08:10
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback