Ny vecka..

Jag har verkligen varit dålig på att skriva här på sista tiden! Men ska försöka ändra på det!
Idag efter vi gjort oss iordning och käkat frukost så åkte vi på återbesök till sjukgymnasten med Love. Han hade väl inte blivit sådär mycket bättre....men i ärlighetens namn så är det väl inte så konstigt, för vi har faktiskt varit väldigt dåliga med att träna hans stackars nacke! Men nu måste vi verkligen kämpa med det!! Skärpning!
När vi kom hem började jag städa och tvätta och greja. Så har jag lagat mat oxå så det har vi precis ätit.

Igår var vi på tipspromenad och efter det skulle vi åka och lämna ett spel till Felix.. Vi blev kvar där i några timmar för det är alltid så trevligt där!! Hoppas dom slänger ut oss om dom tycker att vi stannar förlänge!!! hehe

Jag ska ha Tupperware party här nästa helg. Någon som vill komma?? 3 av dom jag bjudit säger att dom kommer NOG... dom är alltså inte säkra ...så då känns det lite ovisst.Om dom tre inte kommer så blir det ju inte så många som kommer. Inte sådär jätte kul kanske (ju fler desto roligare!)...men men.. Vi får väl se...inte alla som svarat än heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback