Lunch på stan

Idag gick jag och Love upp lite innan klockan 8. Tobias hade varit så snäll så han hade blandat vällingen innan han gick till jobbet så den var det ju bara att sätta in i mikron. Så gick vi och bytte blöja på Love och sen skulle han käka. Då börja han bajsa... Så det var ju bara att byta blöja igen...hehe... Han är så hård i magen stackaren! Men men...efter välling och lite lek så somna skrutten igen. Då la jag mig i ett bad och gjorde mig iordning. Sedan gick vi ner på stan och träffa Angelica och Anthon. Så gick vi och åt lunch. Vi satt nog där i ett par timmar. Det var riktigt trevligt!! =)
Snart ska vi nog åka och handla och sedan hoppas jag på en mysig hemmakväll!!

Imorgon ska jag baka bullar iaf! Så det måste jag ju handla grejer till oxå. Måste ju ha något att bjuda på när jag bjudit hit folk på söndag!!! =)

Kommentarer
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ja men man vet aldrig me de där vädret, hehe!

2008-11-14 @ 22:48:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Marika

Gott med hemmakväll:-D

2008-11-14 @ 22:56:38
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback