Klaga

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi var och hälsa på Loves farmor och tog lite kort på Love framför öppna spisen där =) Så fint!! =) Vi kom hem ganska sent så det blev välling till Love och sen göra honom iordning för sängen... Men det är såååååå jobbigt att få honom att sova! Jag blir tokig på honom!!! Det har alltid varit svårt att få honom att sova...men nu är det extremt!! Såååååååååååååååååå jobbigt! Känns som jag snart inte orkar mer!! Man vet liksom inte vad man ska ta sig till! Han bara skriker och skriker och om han väl somnar så är han jätte lätt väckt och så vaknar han ca6-8 ggr varje natt oxå...Jag fattar inte hur jag ens orkar stå på benen på dagarna. Jag har ju liksom inte sovit ordetligt på 8 månader... Det är väl för min underbara sambo som går upp med honom på morgonen så jag får sova en stund längre.. Vist vet jag att det är så för många att dom inte börjar sova hela nätter förens dom är runt året men har nog inte hört någon som har ett barn som vaknar så många gånger varje natt!! Nu har det tagit 1,5 timma för honom att somna. Så nu är det väl bara för oss att hoppa i säng oxå så vi får någon sömn...

Kommentarer
Puppan

andas syster, ta djupa andetag..=) jag vet att vi har lite dåligt tåla mod men man får ju stå ut med detta, det blir inget bra utav att vara arg, för det känner nog love på sig kan jag tro... Kraaaam på dig min underbara syster =)

2008-11-26 @ 21:54:31
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback