Jobb idag

Japp, idag ska jag jobba. Jag börjar klockan 11 så ska hoppa in i duschen snart.
Jag och Love har varit på promenix idag och nu har jag precis käkat frukost. Tobias och Love ska nog till ÖF idag med Felix och Elvira. Det blir nog trevligt för dom! =)
Igår var det babysim förresten.... Det var mysigt! Men vi kom försent-. Var helt hundra på att det skulle börja 13.30 så jag tyckte jag var där i god tid när klockan var 13.08 lr nått sånt...Meeeeeeen va jag misstog mig. Jag var 8 min sen ist-.-.. =/ Men men..nu vet jag ju iaf..hehe. Vi ska nog åka dit på lördag på drop in babysim så pappa Tobias får följa med oxå... =)
I natt har vi sovit jätte bra iaf, det känns skönt! Hoppas han kan sova så här bra i fortsättningen oxå!!!

Ne nu är det bråttom! Duschen ropar!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback