Dagen

Så kom jag iväg på öf för unga föräldrar idag. Har tänkt gå dit så många gånger men alltid kommit något ivägen. Men nu äntligen passa det bra. Men det är lite dum tid för Love är ju så trött vid den tiden så han var lite gnällig när vi satt vi bordet och fika. Han ville leka ist... Mamma får fika mindre helt enkelt..hehe Men det var trevligt! Träffa Marie och hennes söta son William där. Det var ju ett tag sedan jag träffa dom. Han var så söt i sitt nyklippta hår. =)

När jag kom hem så upptäkte jag att min mobil har börjat krångla ännu mer. Tur att jag inte sålde den då! Den stänger av sig själv och ibland kan man inte skicka meddelande. Får köpa ny så fort jag har råd!
Jaja...nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. Är trötter!
Imorgon ska vi till bvc. Vi har ju provat laktosfri kost i en vecka nu så en läkare ska kolla på Love imorgon så får vi se vad han säger. Sen efter det styr vi bilen mot uddevalla och hem till Loves farmor...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback