Bullbak

Idag är det bullbak som står på schemat. Så det har varit full rulle här sen 8 imorses.. Har ju tvättat och bäddat rent och så oxå...ska väl försöka hinna med att städa lite oxå.. Imoron ska ju massa folk komma hit så kan ju va kul om det är fint här!! Föresten så får jag ju besök idag oxå.. Så kanske ska vänta med städning till efter det. Jag är iaf svettig av all fukt som blir av tvättning och bullbak så känns lite onödigt att jag la mig i ett bad i morses... Förresten...det där med bad. Det ser ju sååååå skönt ut att ligga i ett varmt bad och koppla av, meeeeeen efter bara typ 20sek så har man ju tröttnat och hunnit bli rastlös... Hur fördriver man tiden i badet????
Nej nu ska jag byta plåtar... Hej!

Kommentarer
Marika

å va gott med bullar:-D

2008-11-16 @ 12:46:27
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Kommer ni till öf idag?

2008-11-17 @ 10:39:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

stämmer bra det!

2008-11-17 @ 13:29:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback