8 månader

Idag blir min (lille) grabb 8månader. Va tiden går fort!!!! Grattis Älskling! Han har varit väldigt gnällig idag så vi har bara varit hemma...hade tänkt stanna hemma hela dagen men ska nog gå ner två trappor och ta en kaffe med min kära vän Sara. Våran tv har ju pajat här så det finns ju inte så mycket att titta på. Var nere i källaren precis och hämtade upp min gamla tv som väger 1 ton lr nått...hehe.. Ne men den va jä*ligt tung iaf! Så just nu är jag så trött i armarna att jag inte orkar ta in den från hallen in i vardagsrummet..så det får väl bli att kolla på stjärnor på is i hallen..HAHA!!! Ne men efter lite kaffe hos Sara så ska jag nog orka bära in den i vardagsrummet oxå!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback