Städat...

Ja då har jag gått hela morgonen och städat och så har jag tvättat en maskin tvätt oxå.. Love spydde ju på sin snuttefilt igår.. =/
När Tobias är på jobbet så städar jag, sen kommer Tobias hem och när han går till jobbet igen så ser det ut som det vart ett bombnedslag här ungefär. Och för er som inte har barn så är det faktiskt inte så lätt att hinna med att städa även om man går hemma hela dagarna!

Om en timma ungefär ska vi få besök iaf. Emelie kommer och fikar med mig=) Sen ska vi nog ner på stan en sväng..

Nu ska jag sätta mig och koppla av lite i soffan medans Love sover. Blir nog ingen längre stund men..jaja..

Kommentarer
Anna

hihi så kul att läsa det här med städningen:) ingen lätt grej alltså!! meeeen d blir lättre..lite iaf:P

2008-05-17 @ 13:38:39
URL: http://annablad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback