Solbränna...

Ja igår va vi hos mina föräldrar hela dagen. Sola och grilla och hade det väldigt trevligt! Tyvärr så brände vi oss lite då..men men..  Det går ju över!
Idag var vi och spela minigolf med våra grannar. Det var kul! Jag kom tvåa! =) Gott att komma ut i friska luften oxå nu när det är så fint väder!
Hoppas på fint väder imorgon oxå så man kan va ute! Men då får jag ha ryggen mot solen, för mer sol på framsidan vill jag inte ha!

Nu ska jag försöka amma min son innan läggdax! Men han sover för tillfället så vi får väl se hur det blir med det...!

God natt allihopa! ;)

Kommentarer
Marie , Williams Mamma!

vi gick där innan , men sen var det ingen som ville följa med så vi har inte vart där på ett tag .

2008-05-11 @ 22:52:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Marie , Williams Mamma!

ok :) Kanske kan gå nån gång ihop?
på måndagar har dom ju för unga föräldrar upp till 26 år .

2008-05-12 @ 15:19:44
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback