Så kan det ju inte sluta...

Har precis kollat på Desperate Housewifes... Men så kan det ju inte sluta! Hur ska man klara av en hel vecka utan att veta hur det gått för alla!? Usch!! Aja...tiden går ju som tur är väldigt fort nu när man har ett underbart litet barn att ta hand om! Våran älskade lilla son! Han har varit så go idag! Så snäll och söt! Hoppas han vill sova lika mycket i natt som han gjorde natten till idag!!! *håller tummarna*

Nu har jag gjort mig en kopp te och två smörgåsar. Så ska sätta mig och koppla av lite nu när Love somnat.

God natt!

Kommentarer
Marie , Williams Mamma!

hehe nääe , jag laddar ner det från nätet ;d haha .. ja det va spännande , längtar tills nästa avsnitt :)

2008-05-06 @ 22:22:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback