Äpplepaj..

Japp, grannarna skulle komma på fika så jag laga äpplepaj. Men när dom inte dök upp och inta öppna när vi plinga på så åt vi upp den själva. Fast inte hela iof men...väldans god var den iaf! Mmmmmmm!!!!
Men sen knacka dom allt på...dom hade vart och handlat väldans länge. Men dom kom in och fika med oss...dom hade köpt med sig glass.. Nu är jag inte så förtjust i glass men åt lite iaf och den var ganska god. Men Tobias uppskatta den destomer! hehe...

Var på bvc förut jue..han var 61 cm nu. 10cm på nästan 8 veckor har han växt. Barnmorskan sa att han var en lång kille =) 5600g vägde han, det är 1350g mer än vid födseln. Det är nog väldigt lagom trot jag. Han tappade ju lite vikt oxå innan mjölken kom igång...

Så nu amma jag Love för en stund sedan så han ligger och sover. Jag har gjort mig ordning för natten men väntar på att kläderna ska bli torra i tvättmaskinen...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback