Tisdag..

Idag har varit en trevlig dag! I morses kom Loves kusin Alexandra på besök. Sedan körde Tobias mig och Love till Linnea, Felix och lilla Elvira. DÄr blev jag bjuden på en god lunch och sedan drack vi lite kaffe och åt en bulle till det. Lite pinsamt var det för jag hade bara köpt 2 bullar. Visste inte att Felix var hemma...men det löste sig ändå som tur var! =)
Sedan gick jag och Linnea med våra vagnar ner till stan och uträtta några ärenden och sedan gick vi upp till mig så att Elvira skulle få i sig lite mat. Så då fick jag damma av barnstolen som bara står och väntar på att Love ska kunna sitta i den. Men det är nog inte så långt kvar tills dess!! =)

Nu ska jag försöka laga iordning lite mat. Är väldans hungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback