Sjukgymnasten..

Japp, där har vi varit med Love idag. Han har tydligen Torticollis. Vänster vridet huvud typ. Det betyder att han är svag i den högra halsmuskeln. Så nu är det bara att börja träna upp den! Så den närmaste månaderna får han inte ligga på höger sida och inte ligga i babysittern för att hans huvud är platt på höger sida.. Men men... Det ska nog gå bra! =)

Idag satt han i sin stol vid bordet för första gången =) Med lite stöd runt om sig såklart men..
Imorgon ska han på tremånaders kontrol på BVC och ta sin första spruta. Usch...kommer bli så hemskt att se dom sticka honom! Jag har inga problem med sånt annars men när det är min lilla älskling så känns det lite jobbigt! Hoppas han inte tycker det är för jobbigt bara!

Nu ska vi åka och fika =)


Kommentarer
Linda - Mamma till 2

jo jag fick det... haft lite jobbigt nu bara så jag tar det så fort jag kan...

2008-06-24 @ 21:36:26
URL: http://welons.blogg.se/
Mita & Nova

Oh, vilken söt kille.. :)



Haha, ja, hon är inte så stor mitt lilla monster.. mest knubbig. Men men.. Verkar ju vara inne i en tillväxtfas för tillfället, så snart har hon säkert vuxit ur 56 oxå.. Det går ju fortare än man tror.. :P



Såg att du är från Trollhättan..?



Ha en bra dag!

2008-06-25 @ 05:56:50
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback