Oj!, 4 dagar sedan..

Nu var det ett tag sedan jag satt här...det har änna varit fullt upp! Vi har varit en hel dag hos Tobias mor, en hel dag hos mina päron och idag har jag varit med Louise och min syster Emma på Överby hela dagen!
Jag har köpt några fotoalbumsom jag ska sätta in våra bilder vi framkallat i. Så blev det ett par byxor till Love skrutt och en dräggel skarf..hehe Just nu ligger han och sover men sen när han vaknar ska vi gå in till grannen. Ska hjälpa henne att göra fot och handavtryck av din dotter. Ska bli intressant att se hur det går!!!!!
Nu ska jag sätta mig och kolla påvilka kort som ska va i vilket album.. =)

Kommentarer
Angelica

Tack :-)

Jodå, det var en jobbig tid och har tagit lång tid att bearbeta det som hände men det gick ju bra och idag är allt toppenfintmed oss!

Söt son du har :-)

2008-06-10 @ 08:47:01
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback