Jag är kass..

..på att skriva här nu för tiden. Får bättra mig!
Igår va vi på bvc, Love hade gått upp i vikt som han ska och väger nu 6150gram och är 62,5 cm lång. Vi fick en remiss om sjukgymnastik oxå, Så fick skicka den till Näl. Hoppas vi får tid där snart! Love vänder inte huvudet åt vänster. Han kan men vill inte, det beror troligtvis på att muskeln på höger sida av halsen är för kort... Men men...det ska vi väl kunna göra något åt hoppas jag!
Idag har vi varit och fikat med min mor och syster. Sen gick jag och träffa Marina på stan så fick jag kläder till Love. Tack! =)

Imorgon tar dom studenten här i stan så lär väl bli väckt av alla skrikande studenter imorgon..hehe F*n vilken rolig dag det var! Vi hade ju så fint väder oxå. Hoppas verkligen att det blir uppehåll imorgon iaf så det inte regnar på dom stackars studenterna. För det ska ju tyvärr inte bli så fint väder... =/

Jaja...nu ska jag göra min son sällskap i drömmarnas värld!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback