Gnällig...

Usch ja!, va grinig och gnällig Love varit nu i några dagar!! Han vill liksom ingenting, allt är fel! Man blir liksom lite frustrerad för man vet inte vad man ska göra! Han har ju bajjat två gånger idag så det känns ju inte som det kan va det som är problemet. Men ändå så tror jag det är magen. Han vill nämligen inte äta ordentligt. Så till slut så fick jag gå omkring och amma honom och det gick bra. Knasig han är! Men men..hoppas det är något övergående!

Nu ska jag väl sätta mig i soffan och umgås med min sambo lite. Blir ju inte så mycket ensamtid för oss när han är så gnällig lille Love!

Kommentarer
Linda - Mamma till 2

Svar: ok :) en gratisdesign eller en betald design? vill du ha en gratisdesign så har jag helt fria händer o väljer ut färg mm... vill du därimot betala en liten slant så får du den som du sj vill ha den :) Kram

2008-06-19 @ 22:27:54
URL: http://welons.blogg.se/
W I L L I A M S . M A M M A

Svar: Tack så mkt =)

2008-06-19 @ 22:42:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback