Två dagar..

Igår var jag och hälsa på min kompis Angelica, tyvärr glömde jag ta kort när jag var där. Hon har ju bara 3 veckor kvar tills hon ska föda så det hade väl varit kul att få ett kort på hennes mage...men men...
På kvällen kom våra vänner Marika och Lukas hit, Love fick en grodpläd av dom. Den var jätte fin!! Tack!

Så idag har vi varit i ljungkile på deras golfbana. Tobias mamma spelar där så vi åkte dit och tänkte att vi skulle slå några bollar från rangen.. Men jag upptäckte att jag är "vänsterspelare" så jag fick inte slått några bollar. Men det var trevligt ändå! Tobias var jätte dukitg! =) Sen åt vi jätte god mat..smaskens!
På vägen hem tänkte jag att det var tjäckt att åka vägen över hjärtum för jag ville se om jag kände igen stället som jag var och lekte på som liten. Det är min kompis sommarstuga som dom har kvar och hennes föräldrar bor i ett hus precis bredvid.. Så när vi åkte förbi såg vi att dom var ute i trädgården, så vi stanna för att säga hej. Så dom bjöd på kaffe och kaka och sen gick vi en liten rundvandring i den gamla stugan. Såååå mysigt! Så vi blev kvar där i 1½ timma =)

Nu ska jag se om jag kanske ska stoppa något i magen...den säger att den behöver det..hehe ;)


Här ligger Love på sin grodpläd som han fick av Lukas och Marika. =)


Love suger på tummen *sött* Marika och Lukas på besök!




Kommentarer
Marika

varsegood

2008-07-09 @ 20:34:51
URL: http://marikablom.blogg.se/
Marika

haha näe de gjorde jag inte ;) va tjusigt haha kraaaaaam

2008-07-09 @ 21:16:39
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback