Söndag 27/1-08

Då var det söndag.. Vart en trevlig helg!
Igår spela jag lite innebandy med familjen.. Vilket kanske var dumt...för nu har jag jätte ont i mitt becken. Så jag kan ju knappt röra mig. Men jag får skylla mig själv. Ska skicka efter ett sånt där bälte för foglossning imorgon. Hoppas det hjälper!
Igår kväll gjorde jag mig iaf iordning och tog mig ner på stan. Gick till Café Strandgatan och lyssna på en mycket trevlig spelning! Underbar stämning och trevligt att träffa vänner från förr! Var väl hemma lite innan 1. Gjorde några smörgåsar till mig och den lill* inne i magen. Det var behövligt!!

Idag har jag vart på tipspromenad. Tvingade mig runt där med mycket smärta. Men vägrar sitta inne och glo bara för jag har lite ont. Antar att det inte kan va farligt. Eller? Någon som vet?
Sen var jag och köpte en pilates boll. Det ska ju va bra att sitta på en sådan lite varje dag...
Nu ska jag snart sätta mig och kolla på Kalla Fakta och sen är det Singing bee..kulkul!

Min lill* skrutt sparkar och har sig för fullt där inne i magen idag iaf! Gott! =)

Hur har din helg varit?

*vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback