Lördag 26/1-08

Då var det lördag då. Va nu det spelar för roll när man går hemma alla dagar och har tråkigt? Eller det är klart man hittar på lite saker men dom flesta jobbar ju på vardagarna så... Och nått som hade vart skönt hade ju varit om man kunde gå ut och ta en sväng på stan eller gå en promenad men det funkar ju inte med min dumma rygg *grr*. Sen är det ju inte så jätte jkul väder heller att promenera i men... Sen när lill*n har kommit så ska jag ut och promenera med vagnen! =)
Idag ska vi åka och storhandla tänkte jag. Satt igår och gjorde upp en matsedel för veckan.. hehe.. Men det är alltid ett dilemma annars vad man ska äta varje dag tycker jag. Så nu vet jag ju vad som behöver inhandlas för veckan. Så är det ju bara sånna där småsaker som mjölk och sånt man får gå ner och handla i affären här nere (där det är dyrt).
Men nu får jag väl hoppa in i duschen så vi kommeriväg någon gång!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Marie

ja jag fick allt min fika ;D så fick jag shoppat lite till lilleman oxå :)

2008-01-26 @ 17:03:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback