Tisdag..

Sitter här och är mätt efter en god tacos middag. Mumma! Idag har man varit ute påöverby medLina och hennes dotter Mira. Köpte mig ett par linnen och en tröja. Behövs nu när magen är så stor.hehe
Igår var vi på Mvc. Lyssna på bebis hjära och kände så att bebis ligger med huvudet nedåt. Och det gjorde h*n. Duktig bebis ;)
Sen var vi ute och storhandla på Maxi.. Så nu har vi mat för hela veckan. =)
Imorgon vet jag inte vad man ska hitta på men på något sätt ska jag väl kunna fördriva tiden.. Jag trodde Älsk skulle va ledig imorgon men han skulle tydligen på möte mellan 9-16... *pust*
Nu ska jag väl slänga mig i soffan och se om det går något bra på tv...Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback