Söndagskväll..

Idag har man vart på tipspromenad som varje söndag. Men idag gick det bättre med ryggen. Fick inte lika ont som jag brukar få...gött det! Så vann jag en hink full med bös från förra söndagen. Då vann jag tipspromenaden nämligen.. Kulkul! =)
Sen efter det så åkte jag hem och duscha och så...sen blev det att åka och hämta Tobias från jobbet.
Bakade bröd förut och laga god vegfärssås oxå.....mums!

Nu är T och tränar så jag sitter här och väntar på att något bra ska börja på tv...


Kolla mina gossisar! =)

Kommentarer
Marika

Nej då hon får sluta med p-pillrena så får vi försöka ses nån dag och se om det händer nått ;) om dom blir kära eller inte hehe puss

2008-02-10 @ 19:24:59
URL: http://marikablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback