Melodifestivalen

Då va första deltävlingen slut. Men vet inte om jag tyckte det var rätt låtar som gick vidare. Eller Amy va bra men Velvet borde fått en andra chans och E-type och the poodles borde gått till finalen.. Så tycker jag!
Vad tycker ni?

Nu sitter jag och väntar på att min goss ska komma hem från jobbet. Blev glatt överaskad när han ringde förut och sa att han skulle komma hem. Trodde han skulle jobba jouren inatt... Men det va ju bra att han inte skulle det! =) Då får vi ju ligga och knö inatt oxå..hehe.. Han är ganska duktig på det där att ligga på mig. Han tycker om närhet han... ;)

Ska nog gå och göra mig iordning snart. Är väldigt trött! Sov kass i natt (oxå)... Så då får man väl lägga sig tidigare då...

God natt! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback