Idag 7/1-08

Idag var vi på föräldragruppen för andra gången. Gick igenom själva förlossningen och lite omsmärtlindring och så. Mycket intressant. Man fattar inte riktigt att man är där själv snart. Kan hända idag, kan hända om 9 veckor... Men om  7 är det beräknat iaf.

Ringt och kollat upp ifall vi kommer kunna ha vårat barns dop på samma datum och samma ställa som jag döptes på för 23 år sedan. Och det gick. Ringde även den prästen som döpte mig. Han jobbar numera i Lidköping men jag hoppas på att han vill döpa vårat barn ändå. Han hade  tyvärr inte almanackan med sig när jag ringde så han skulle höra av sig senare idag... Hoppas!!

Annars har man inte gjort så mycket idag. Fika med min mor förut..det va trevligt! =)
Nu ska jag väl sätta mig i soffan tror jag och kolla om det är något bra på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback