Fixardag..

Idag har jag sovit halva dagen..hehe.. inte riktigt men det känns så. Sen gick jag och mötte upp älskling på stan, så gick vi och käka lunch. Sen körde han tebax till jobbet och jag åkte med och tog bilen därifrån hem till mina päron. Så idag har vi jag och min mor fixat täcken, kuddar och madrasser till vaggan, sängen och vagnen. Så sydde vi påslakan och örngott oxå. Nu är det i tvätten men ska lägga in bilder på hur det blev sen. Blev riktigt nöjd! =)

Min far och gjort en vagga till oss....så lägger in en bild här så ni får se hur fin den är! =)

Kollade på unga mödrar nyss...va man längtar tills man har sin lill* plutt här!
Ne nu ska jag gå och hänga tvätt och klockan 22 ska jag hämta hem min älskling! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback