Jobb

Idag har jag jobbat, så har jag hunnit klippa mig oxå. Nu sitter jag på jobbet igen. Ska jobba natten här. Imorgon ska det bakas massa lussekatter. Vi ska göra en deg med saffran och en med kardemumma. Så vi var och handla saffran idag....sviiiiindyrt!! 20kr för 0,5 gram. Vi skulle ha 4 påsar...men blev bara 2. Ska nog köpa en till imorgon. Vi kom fram till att det kanske behövs. Tråkigt om det inte blir någon smak. Då har man ju köpt saffran i onödan!!
Synd att jag aldrig kommer iväg till Unga föräldrar! Vill ju dit men är alltid något annat som kommer ivägen. Men imorgon ska vi se om vi inte kan komma iväg en sväng till ÖF iaf. Kul för Love som älskar andra barn! =) Han blir så glad av att se andra barn!! Min älskade stackars skrutt som har så ont i magen!! =(  Hoppas han får sova bättre i natt än vad han gjorde igår natt!! jaja... God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback