Idag då..

...så började jag och Love dagen med att gå upp klockan 8. Då fick Love väling och sedan en torr blöja. Så efter en timma så är det dax att sova igen för Love. Men idag sov han bara 10min så jag hann precis duscha. Sen var det lek för fulla muggar innan vi gick ner till stan och träffa Marika. Det var ju ett tag sedan nu så det var trevligt! Men nästa gång kanske vi kan träffas en längre stund! ;)
Sen gick vi hem för att Love skulle äta. Men tdå somna ju han... Så sov han i över 1 timma. Det var ju både bra och dåligt. Bra för att han sovit riktigt dåligt i 3 dagar nu men dåligt för vi skule träffat Angelica lite efter 12. Men vi fick flytta fram den tiden lite och vi hann iaf med det vi skulle göra. =) Anthon var ju så snäll och sov hela tiden.
Min nya mobil kom idag oxå...gött att veta att mobilen funkar när man vill!!!
Nu ska jag gå och lägga mig snart.

Kommentarer
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

hehe.. han sitter i en bytta ;D hahaha!

2008-12-02 @ 12:00:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback