Ändrade planer

Nu har vi ändrat oss angående nyår IGEN! För Loves skull så blir det att stanna hemma. Får förhoppningsvis besök av Marika och Lukas. Så kan vi spela spel och äta lite god mat.
Gött att ta det lugnt och gött för Love att vara hemma med sina saker och sin säng!

Idag har jag varit på promenix i 1,5 timma. Men det nyttiga kompensera jag med att fika två gånger idag. Hehe...
Men efter nyår blir det andra bullar! Då ska vi bli hälsosamma och få bort dom överflödiga kilona!!!!
Ska jobba inatt, jag är trött redan nu! Uscha! Får väl lägga mig med Love en stund nu! Det behöver båda jag och han!!!

Kommentarer
Emma

Aa,, men det blir nog bra det.. Love behöver lugn å ro, borta bra men hemma bäst..

Kram

2008-12-29 @ 18:34:38
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback