12/12-08

Idag vakna jag och Love klockan 8. Då gick vi upp och åt frukost. Love fick sin laktos och glutenfria gröt till frukost och jag käka lite flicngor. Sedan fick han ny blöja och så gick vi och lekte en stund. Efter en stund var det bara att byta blöja igen för det lukta så konstigt ifrån den.. ;) Så var det då dags att sova igen för Love. Han orkar bara vara uppe 1timma ungefär varje morgon innan han vill sova igen. Så jag gick in och skulle få honom att sova men jag somna själv oxå. Så vi vakna vid 10 och sen ringde Angelica och tyckte vi skulle följa med ut på promenix. Så vi gjorde oss iordning och fick och mötte upp henne. Så gick vi och träffa Linda på stan så gick vi en promenix. Men Love gillar inte det där med promenader. Jag har en liten Teori om att det kan vara för att vagnen skakar så alla hans bubblor i magen börjar flytta på sig. Jag tog upp honom så länge jag orka för att han skulle få rapa men det hjälpte inte. Så jag fick gå hem med honom. Så jag bar honom hem...usch! Jag  var helt slut och jätte svettig när jag kom hem. Men när vi väl kom innanför dörren så la han en jätte rap. Sen var det bra... jaja...gott att det kom upp!
Så har Loves farmor varit på besök idag oxå. =)

Glömde skriva igår att vi var på bvc. "Lille" Love är nu 74cm lång och väger 9880g. Han börjar bli stor nu! =)


Jag skrev igår att blodprovet var för laktos och komjölk... Men det är ju fel. Det var för gluten och laktos. Skriver det ist för att bara ändra i texten för ingen läser väl samma text 2ggr.. Så den som redan läst det får veta det oxå..=)

Kommentarer
Marika

men du skrev aldrig va proverna visa. tål han laktos och gluten? pöss

2008-12-12 @ 19:02:30
Angelica

Ååå, jag tyckte så synd om lille skrutt idag.. måste vara jobbigt att inte veta.. hoppas det är ngn allergi.. inte så, men så ni får veta vad de är.. kram kram

2008-12-12 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback