Underbar start på dagen!

Idag ville våran lille buspojk inte sova längre än till 7. Men då var min älskling Tobias så go och gick upp med honom så jag fick sova lite till. Love har nämlige sovit väldigt dåligt i natt så jag har varit vaken ett antal gånger..
Klockan 8.45 kom älsklingen in och väkte mig för han skulle åka på rea. Love låg oh sov då så jag låg och drog mig i sängen an kvart till ungefär. Sen vakna Love så han fick lite mat.
När älskling kom hem sen så hade han fyndat! Han skulle fynda till sig själv men hade bara köpt saker till mig. Va gullig han är! =) Två t-shirtar och en luvtröja. =)

Så nu har vi käkat frukost och nu tänkte jag gå och ta ett bad med Love.

Kommentarer
Marika

Jag vet faktiskt inte jag vet inte ens om det finns haha

2008-08-07 @ 17:34:19
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback