Toooorsdag

Idag fick jag sova till klockan 8.45. Det va gott! Tobias fick gå upp med Love idag. Han slipper ju faktiskt gå upp med honom på natten!!
Idag har vi inte gjort så mycket. Tvättat en maskin tvätt bara. Ska snart åka och besiktiga bilen och sedan åker vi till vbg och träffar Louise och Amanda. =) Så blir det nog ett besök hemma hos dom sedan också.
Love och Tobias ligger och sover nu men när dom vaknar ska nog jag gå ner på stan med Love ist. Så får Tobias åka själv med bilen tror jag. hehe...
Nu ska jag nog vika lite tvätt...

Kommentarer
Felicia6

Hej :)



Klart dom ska kunna det likaväl som killar kan. Samma som att killar kan ha långt hår precis som tjejer. Men jag tycker inte det är snyggt och det var det jag skrev :) Min personliga åsikt bara :)

2008-08-28 @ 13:24:54
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback