Tisdagen

Idag blev det uppgång klockan 9. Klockan 11 blev jag barnvakt åt lilla Amanda. Det gick så bra så, Love låg och sov och Amanda underhåller sig själv så bra så! Det gör inte Love! Fast han har faktiskt blivit mycket bättre på det! Nu har han ju lärt sig att vända sig från rygg till mage. Han är så duktig så! =)

Så har vi haft en dammsugarförsäljare här idag oxå. En underbar dammugare...om man har råd!!

Ne nu ska jag dricka lite te och sedan sängen. Hoppas på att få sova öite längre imorgon. Men det  får jag nog för min älskling är så go och går upp med Love på morgonen så jag får sova lite till, eftersom jag ammar på natten...

Förresten...blir nog brunett nästa vecka...nu är bara frågan hur jag ska klippa mig!!!???

God natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback