Tisdag 19/8

Ja idag har det inte hänt så mycket! Bara varit hemma och slappat. Jag har lagt ut lite kläder på tradera idag =) Ska bli spännande att se om man får några pengar för det!
Nu ska jag nog gå ner en sväng på stan. Måste komma utanför väggarna lite! Blir så segt att bara sitta här och glo...fast nu är det ju iaf OS så man har något att kolla på!
Imorgon kommer barnbidraget! Längtar! Ska ner och köpa en present till min kompis som fick barn förra helgen.

Love ligger och sover så jag ska passa på att göra mig iordning lite för en stund på stan.=)


Till Tösabiten:
Jag har nog bestämt mig för att det blir brunt! Vill ha lite förändring! =)

Kommentarer
Marika

ja hehe de va tur ;) vad sak du göra på lördag föressten? puss

2008-08-19 @ 19:26:32
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback