Regnigt men varmt!

Om det ändå ska regna så behöver det väl inte bli så fruktansvärt kvavt? Idag var det 25.6 grader när jag kolla på termometern. Då hade det regnat hela morgonen. Men nu känns det som det svalnat av lite. Gillar inte när det är så kvavt! Antigen varmt eller kallt! Då kan man klä sig lite bättre tycker jag!! Jag är ju en sån där som svettas som en tok!! Men men...nu känns det lite bättre som tur är! =)

Idag var jag nere och träffa Marika på stan och gick och kika lite i affärer. Trevligt! =) När hon åkt hem kom Tobias ner. Då köpte jag mig en bh, en "tröja" (vet inet vad man ska kalla det riktigt. en tröja/linne/klänning..hmm...) och en groda till Love.

Nu ligger min prins och sover men känner jag honom rätt så vaknar han nog snart!!
Jag har bakat en choklad och mocka rulltårta nu här på kvällen. Blev väldans god! Ska nog frysa in den så jag kan dela den med min älskling imorgon. Han jobbar ju ända tills klockan 15 imorgon. Så i natt blir jag och Love ensama hemma. =(

Va jag babblar! Nä..ska bjuda på lite bilder tänkte jag! =)

 
Så här ligger han nu och myser! *gottigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback