PANIK!!!

Imorses efter Love ammat så fick han ligga bredvid mig. Men han ville inte sova så länge. Så när jag titta mot Love fick jag se ett djur krypa på kudden bredvid honom. Jag var helt nyvaken och det var ganska mörkt i rummet så jag tyckte det såg ut som en kackerlacka... PANIK!! Jag sätter mig upp och får se att det är en GETING. Ännu värre! Så jag ska ta bort kudde men då flyger getingen upp i luften, så jag fick börja jaga den. Ville ju inte att den skulle sticka Love! Så den fick tillslut sätta livet till..Usch..gillar inte att döda djur men det skulle vara hemskt om den stuckit min lilla älskling!!

Nu ska vi snart åka och hämta hem pappa Tobias. Vi har hunnit äta, duschat, diskat och Love har sovit en timma ungefär.. Nu ska jag leka med min son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback