Denna dagen

Love somna när jag skrev mitt inlägg i morses och han sov nästan 1 timma. Så efter det blev det mat för honom och sedan kom tobias uppstapplandes. Så då gick jag och duscha och så blev det frukost. Efter det åkte jag och handla lite som vi behövde. Vi hade ju bjudit hem våra vänner Felix och Linnea idag. Så vi åt lunch med dom och tog en fika. Så efter många trevliga timmar så var det dags för dom att åka hem. Men Felix åkte med oss ut till överby. Så slapp han ta bussen. Lilla Emma ville ut och handla en tröja och ville att vi åkte med så det gjorde vi.

Nu har Love somnat och jag vill också lägga mig snart!
Imorgon blir det BVC och en spruta för Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback