Dagen har gått fort

Idag gick jag och Love upp klockan 9. Tobias åkte och jobba klockan 6.30 så han skulle vi inte få träffa på hela dagen..
När vi ätit frukost och gjort oss iordning åkte vi ut och hälsa på fam. Antonsson. Alltid lika trevligt! =) Hade med mig kameran men glömde ju naturligtvis att ta några kort.. =( Men men...kommer väl fler tillfällen!
Sen ringde jag min älskling runt 15 tiden för att höra hur det gick för honom, Då hade han slutat tidigare och ´var på väg hem. Va glad jag blev då =) Så vi åkte hem lite tidigare än beräknat för att träffa pappa Tobias.
Så nu har vi varit nere hos våra grannar och käkat nygakade bullar. Smaskens!!
Snart blir det sängen så man orkar med morgondagens äventyr!
Vi ska ju på återbesök för Loves Tortikollis...

God natt då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback